Time and patience

you'reinvitedto a

Αυτό το ποστ ξεκίνησε σαν ένα απλό quote, κάτι όμως με έκανε να θέλω να γράψω κάτι πιο προσωπικό, αν και δε το συνηθίζω. Μπορεί να έχεις παρατηρήσει ότι τους τελευταίους μήνες το μπλογκ έχει γεμίσει μουσική, άντε και κανένα quote που πετάγεται αραιά και που. Αυτό οφείλεται σε μία διπλωματική εργασία που έχει κυριεύσει κάθε τομέα της ζωής μου 😛

Η αλήθεια είναι πως ο Σεπτέμβρης με βρίσκει κουρασμένη και ιδιαίτερα αγχωμένη, χαμένη μέσα σε γραφικές παραστάσεις, λέξεις και αριθμούς, χωρίς καθόλου χρόνο για διάβασμα (για λογοτεχνία μιλάω προφανώς, γιατί από το άλλο είμαστε φουλ). Το μόνο που κάνω είναι να βρίσκομαι πάνω από τον υπολογιστή, με μουσική των Radiohead να συνοδεύει όλες εκείνες τις στιγμές που γράφω και κλαίω ταυτόχρονα (σε όλους συμβαίνει ε;;;).

Ωστόσο, μέσα σε όλο αυτό το χάος, τις πολλές αλλαγές και την αβεβαιότητα για το μέλλον, προσπαθώ να διατηρώ την ψυχραιμία μου και να έχω υπομονή, χωρίς να σκέφτομαι πως ο χρόνος πιέζει, αφού μόνο ανασφάλεια και επιπλέον άγχος θα δημιουργήσω με αυτό τον τρόπο. Είμαι όμως και χαρούμενη γιατί ναι μεν αγχωτική και κουραστική, όμως αυτή η περίοδος είναι και πολύ δημιουργική! Πριν από 1 χρόνο δε νομίζω πως σκεφτόμουν το μέλλον κάπως έτσι. Τι κι αν ήθελα να πετύχω περισσότερα, νιώθω πολύ καλά με το που βρίσκομαι και ευγνώμων για πολλά πράγματα στη ζωή μου.

Να προσθέσω πως μέσα σε όλα αυτά, είμαι πολύ χαρούμενη που δημιούργησα αυτή τη μικρή γωνιά που στο τέλος Ιουλίου είχε «γενέθλια» και έκλεισε τον 1 χρόνο (wow!) και ας μην είμαι «συνεπής» με τις αναρτήσεις μου. Νομίζω πως είναι μεγάλη επιτυχία για εμένα το ότι νιώθω ελεύθερη να κάνω ποστ όποτε θέλω και να γράφω ό,τι θέλω, χωρίς να νιώθω καμία πίεση!

Για το τέλος θα πω πως ακόμα αντιστέκομαι και δεν έχω αγοράσει κανένα βιβλίο! Έχω λάβει αρκετά όμως ως δώρα (δε φταίω εγώ σε αυτό) και ελπίζω να μπορέσω σύντομα να σας τα παρουσιάσω και φυσικά να τα διαβάσω! Προς το παρόν αρκούμαι στο να βλέπω σειρές (γιατί προφανώς η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσεις μια σειρά είναι όταν έχεις διάβασμα, το ξέρουν όλοι αυτό!), να ακούω μουσική και να πληκτρολογώ λυσσασμένα! Τι άλλο να ζητήσω από τη ζωή; 😉

See you soon (I hope)!
xoxo ♥

14 thoughts on “Time and patience

  1. Αρχικά καλή επιτυχία με την εργασία, θα σκίσεις είμαι σίγουρη. Συνεχίζω λέγοντας πως obviously η καλύτερη στιγμή για να αρχίσεις ή και να συνεχίσεις σειρές είναι όταν έχεις διάβασμα, και το ξέρουν όλοι και το κάνουν όλοι χαχα
    Θα περιμένω πως και πως να διαβάσω τις προτάσεις σου σε βιβλία, αλλά θα χαρώ να μας προτείνεις και σειρές!
    Να κλείσω με πολλές ευχές για τα γενέθλια του blog. Εύχομαι να συνεχίσεις να χαίρεσαι τον χώρο σου και να σε χαιρόμαστε και εμείς μέσα από αυτόν.
    Όμορφο απόγευμα να έχεις 😘

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Είναι κανόνας αυτό με τις σειρές χαχαχα! Με το που ξεμπερδέψω με την εργασία θα κάτσω να γράψω για όσες έχω δει και θα δω μέχρι τότε, αν και είμαι σίγουρη ότι τις γνωρίζεις ήδη γιατί είσαι κι εσύ φαν του αθλήματος!
      Ευχαριστώ πολύυυ!!! Φιλιά πολλά! 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

